


Στην δεκαετία του
1980 η τάση αυτή μεταλλάσσεται και αποκτά δυναμική με κυρίαρχο στοιχείο την θεώρηση μίας αυτόνομης σφαίρας που εμπεριέχει
τον κόσμο του εμπορίου , των μέσων μαζικής ενημέρωσης , τον κόσμο του θεάματος
και της εύκολης αφομοίωσης παράγοντας ταυτόχρονα τα δικά της απρόσωπα κοινωνικά σύμβολα.



Η δυναμική των μέσων
ενημέρωσης διαμορφώνει την ανθρώπινη συνείδηση και κουλτούρα επιβάλλοντας κυριολεκτικά, την αίσθηση
ότι τα προσλαμβανόμενα ερεθίσματα αποτελούν στοιχεία πιστής αναπαράστασης και αληθοφάνειας που
εμπεριέχονται στην ιδεολογική του ταυτότητα, χαρακτηριζοντας τα ως κανονικότητα.



Όμως, όπως
συνήθως συμβαίνει, ορισμένοι εικαστικοί καλλιτέχνες διαφοροποιούνται και αμφισβητούν την θεώρηση
αυτή επαναπροσδιορίζοντας την αοριστία και ασάφεια ως ένα πεδίο αντίστασης και αντίδρασης στον
ισοπεδωτικό χαρακτήρα της κανονικότητας .
Αλλά η αοριστία ή το
επιφαινόμενο , αυτό που γίνεται αντιληπτό από περισσότερες ανθρώπινες αισθήσεις είναι ένα
από τα Αμφισβητήσιμα αλλά και εντυπωσιακά χαρακτηριστικά που επαναπροσδιορίζουν
την έννοια της σύνθεσης στην τέχνη.





Η αοριστία όταν
ενσωματώνεται στην εκφραστικότητα του μέσου αποτύπωσης δίνει την δυνατότητα
στον θεατή να συμπληρώσει και να αναδιατυπώσει την ολοκλήρωση της σύνθεσης με τις
δικές του νοητικές αντιλήψεις και παραδοχές.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα
ο θεατής να εντοπίσει σημεία που αναφέρονται στην δική του ψυχοσύνθεση και νοητική αναζήτηση και έτσι έμμεσα να ανασυνθέσει τα περιεχόμενα της σύνθεσης προβάλλοντας στην
ουσία εσωτερικές του ανάγκες , ανησυχίες και εκφραστικότητα .



Δείτε επίσης παρόμοιες εικόνες στις παρακάτω συνδέσεις.
1. H αφηρημένη Τέχνη της φωτογραφίας
2. Εικόνες ..πειραματισμοί και άλλα
3. Φωτογραφικές αναζητήσεις ...μια άλλη προσέγγιση...
4.
1. H αφηρημένη Τέχνη της φωτογραφίας
2. Εικόνες ..πειραματισμοί και άλλα
3. Φωτογραφικές αναζητήσεις ...μια άλλη προσέγγιση...
4.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου